بیت الاحزان
دعای فرج
زیارت عاشورا

بیت الاحزان

هیئت منتظران صاحب الزمان(عج)لشگرآباد

روزشمار محرم عاشورا
منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

روزشمار غدیر
حاج سید مهدی میرداماد

حاج سید مهدی میرداماد عصر 28 صفر 92 مسجد امیر

مراسم ظهر شهادت حضرت رسول اکرم و امام حسن مجتبی علیهما السلام 1392 مسجد جضرت امیر تهران

 

فکر تو ام و صحن و سرایی که ندای - روضه

سلام من به اون آقایی که دل سپردشم خدایی - روضه

وای از این شهر مدینه و غربتت ، وای از این مزار خاکی و خلوتت - زمینه

خب میدونم به فکر زائراتی ؛ اما نداری صحن و سر پناهی - واحد

چه شبایی بود چه روضه هایی داشتیم ، توی هیئت ها برو بیایی داشتیم - شور

نفس بده تا برایت نفس نفس بزنم - روضه

 


 

حاج سید مهدی میرداماد شب دوازدهم تا شانزدهم صفر 92

 

مراسم شب دوازدهم صفر 1392 هیئت قمر بنی هاشم ساری

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مراسم شب چهاردهم صفر 1392

 

 
 
 
 
 

 

حاج محمود کریمی/ حاج مهدی میرداماد شب دهم صفر 92 هیئت الزهرا 

هر جمعه با نیامدنت گریه می کنیم - مناجات

نیمه شب در خرابه وقتی ربنای قنوت پیچیده - روضه

روی نیزه ها بودی و من زیر دست و پا بودم - زمینه

ای یارا یاراجانانا جانا ، سلطان عشق دریاب ما را - شور

بی غم لیلا بودن مگه مجنون میتونه - شور

بابا روشن شده ویرانه امشب - نوحه

آمدی بابا بین مشتاق دیدارم هنوز - واحد

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را - واحد


 

حاج سید مهدی میرداماد ایام شهادت حضرت رقیه 92/9/15 زیارت ناحیه مقدسه

ای به دلها درد عشقت جاودانه جاودانه - مناجات

زیارت ناحیه مقدسه - قسمت اول

زیارت ناحیه مقدسه - قسمت دوم

زیارت ناحیه مقدسه - قسمت سوم


 

حاج سید مهدی میرداماد جلسه هفتگی 92/9/8 شهادت امام سجاد

دلم هوای تو کرده هوای آمدنت - مناجات امام زمان علیه السلام

 

دارد تمام می شود آقا عزای تو - روضه سیدالشهدا و حضرت زهرا سلام الله علیهما

 

ای مدینه بوده ام من یار عشق - زمینه

 

هواتو کردم هوامو داشته باش حسین - شور

 

زیارت آل یاسین

 


 

حاج سید مهدی میرداماد شب شام غریبان محرم الحرام 92 رزمندگان قم

آقا بیا که پای نگاهت فدا شوم - مناجات امام زمان علیه السلام

وسعت ملک خدا آتش گرفته - روضه شام غریبان سیدالشهدا علیه السلام

امشب که عزا گوشه ی گودال به پا شد - دم

شام تلخه عید قربانه ، کربلا امشب شام غریبانه - زمینه

شام غریبان زینب ، تو شمع و پروانه زینب - نوحه

پدر خاک کجایی پسرت خاک نشد ، مادر آب کجایی پسرت آب نخورد - سنگین

شده پر خون دل شیدایی من ، شده مجنون سر سودایی من - واحد شالبافان

میروم تا کربلا را بر همه معنا کنم ، محشری بر پا کنم - دودمه

ای کشته دور از وطن دور از وطن وااای - شور شالبافان

اشکای روضه آبرومونه ، نوکری تو آرزومونه - سرود پایانی

 


 

حاج سید مهدی میرداماد شب تاسوعا محرم الحرام 92 رزمندگان قم 

ای دلبرم من دل به گیسوی تو بستم - مناجات امام زمان علیه السلام

روضه ی حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام

امشبب حرم آل علی آب ندارد - دم

پر از زخمی قمرم قمرم قمرم - زمینه

قد تو در خون نشسته ، قد من از غم نشسته - نوحه

داره دل علم میریزه پاشو اباالفضل - سنگین

اشرب الما و اذکر یا حسین - واحد عربی

ای اهل حرم میر و علمدار نیامد ، علمدار نیامد - دودمه

العطش کودکان ، ناله اشک رباب ، ساقی لب تشنه رفت - شور

صل الله علیک یا اباعبدالله ، بابی انت و امی یا ثارالله - سرود پایانی


حاج سید مهدی میرداماد شب عاشورا محرم الحرام 92 رزمندگان قم

جان به فدای کسی که در ره جانان - مناجات

دوباره روضه ی آخر خدا به خیر کند - روضه سیدالشهدا علیه السلام

امشب شبه اشک و شبه سوز و شب آه است - دم

من که با تو همسفر بودم - زمینه

 میروی ای جان زینب ، ماه شبستان زینب - نوحه

شب عاشورا ، شب اشک و گریه و دعا - سنگین

هیهات هیهات هیهات هیهات ، هیهان من الذله - واحد

امشبی را شه دین در حرمش مهمان است - دودمه

سرت یا اخا ، شد از تن جدا - شور

دستم از ضریحت کوتاهه - شور

سنگ آمد به جنگ آئینه - روضه جانسوز سیدالشهدا علیه السلام


 

حاج سید مهدی میرداماد شب هشتم محرم الحرام 92 رزمندگان قم

طليعه ي غزل صد كتاب يعني تو - مناجات

من کیستم امام حسین مکررم - مدح حضرت علی اکبر علیه السلام

باز دل شوره ای افتاده به جانم چه کنم - روضه حضرت علی اکبر علیه السلام

تو عازم میدانی و من دل نگرانم - دم

پاشو اذون گوی حرم ، اذان بگو برا دلم - زمینه

در دل من آتش غم ، بر لب من آه ماتم - نوحه

یا تربتا فیه الشفا یا کربلا یا کربلا - سنگین

من نروم به کربلا می میرم - واحد

این علی ابن حسین ابن علی مرتضاست ، محشری در کربلاست - دودمه

علی یارمه ، کس و کارمه ، علی آبرو و اعتبارمه - شور

شهدا تا زنده ایم رزمنده ایم - سرود پایانی

روضه ی حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام

 


 

حاج سید مهدی میرداماد شب هفتم محرم الحرام 92 رزمندگان قم 

چقدر نام تو زیباست اباعبدالله - مناجات

ای به سر دست همه هست من - روضه

روضه ی حضرت علی اصغر و سیدالشهدا علیهما السلام

گهواره ی خالیه علی درتب و تاب است - دم

خاک روی لب تو رو ، با مژه هام جارو زدم - زمینه

تیر سه شعبه دوباره ، زد به دل من شراره - نوحه

بارون بارون ، ببار از طاق آسمون - سنگین

ای تیر سه شعبه هدفت طفل رباب است ، خطا کن که ثواب است - دودمه

دم مرگم برس به فریادم ، که جوونیمو من برات دادم - سرود پایانی

روضه ی حضرت علی کبر علیه السلام


 

حاج سید مهدی میرداماد شب ششم محرم الحرام 92 رزمندگان قم

کویر تشنه شدم بی تو ای سحاب بیا - مناجات امام زمان علیه السلام

 

هر که از عاشقی خبر دارد - روضه حضرت قاسم علیه السلام

 

ای همسفر باده صبا زلف سیاهت - دم

 

شاخه ی شمشاد حرم ، امانت برادرم - زمینه

 

یاور خون خدایم ، تشنه ی تیر بلایم - نوحه

 

داری هوای پر زدن ، باشور و شوقی بی بدل - سنگین

 

من نروم به کربلا می میرم - واحد

 

پسر ارشد شیر جملم صف شکنم ، قاسم ابن الحسنم - دودمه

 

به جز غمت آقا غمی تو سینه نیست - شور

 

روضه حضرت علی اصغر علیه السلام

 

 


 

حاج سید مهدی میرداماد شب پنجم محرم الحرام 92 رزمندگان قم

 

ذکر نزول عطا، یا حسن و یا حسین - مناجات

 

روضه اش آخر فداکاریست - روضه ی حضرت عبدالله ابن الحسن

 

ای عمه چه تنهاست عمویم چه غریب است - دم

 

پای برهنه بی سپر برای یاریت اومدم - زمینه

 

با دل خون بی قرارم ، طاقت ماندن ندارم - نوحه

 

اشک چشاش میده خبر دنیا شده مثل قفس - سنگین

 

فکر تو ام و صحن و سرایی که نداری - واحد

 

میخرم با دل و جان تیر بلای تو عمو ، جان فدای تو عمو - دودمه

 

دل تو دلم دیگه نیست آقا واسه کربلا - شور

 

روضه حضرت سیدالشهدا و حضرت قاسم علیهما السلام

 

صحبت های اخلاقی حاج سید مهدی میرداماد پیرامون جوانان و محرم

 


 

 حاج سید مهدی میرداماد شب چهارم محرم الحرام 92 رزمندگان قم
قتش شده که هستی خود را فدا کنیم - مناجات

من کیستم حر گنه کار تو هستم - روضه حضرت حر علیه السلام

ای کعبه ی دل کوه صفا زمزم غفران ، من حر پشیمانم و شرمنده ی احسان - دم

با یه دل زار اومدم ، من گنه کار اومدم  - زمینه

بنده ی شرمنده از راه ، آمده سوی تو ای شاه - نوحه

همه هستم فدای تو ، همه هستم برای تو - سنگین

دعام اینه دلای محزون ، یک شب جمعه همه مجنون - واحد

حر نام آور به درگاه تو آمد سر به زیر ، یا حسین دستم بگیر - دودمه

میدونم نوکری بلد نیستم ، میدونی این قدا که بد نیستم - شور

جا موندم باز از قافله ها ، کشته منو فاصله - شور تقدیم به شهدا

روضه امام مجتبی و حضرت زهرا سلام الله علیهما 


 

 حاج سید مهدی میرداماد شب سوم محرم الحرام 92 رزمندگان قم

یک عمر انتظار کشیدم نیامدی - مناجات امام زمان علیه السلام

نم نم داره بارون میاد ، داره برام مهمون میاد - روضه حضرت رقیه سلام الله علیها

خوش آمدی و شدی شمع محفلم بابا - روضه حضرت رقیه سلام الله علیها

ای عمه ببین از سفر آمد پدر من - دم

خرابه تار تاره تاریکه بی ستاره ، یکی بره برا من سر تو رو بیاره - زمینه

آمده ماه رقیه ، نور نگاه رقیه - نوحه 

بردن نام تو هر چند خطر داشت پدر - سنگین

ارباب دلم بی قرارته ، چشام عزادارته - واحد

چه شد به گوشه ی ویرانه سر زدی بابا ، خوش آمدی بابا - دودمه

عجب روزی خدا بهم داد که نوکر حسین شدم - شور

روضه حضرت حر و حضرت سیدالشهدا علیهما السلام


 

                                        حاج سید مهدی میرداماد شب دوم محرم الحرام 92 رزمندگان قم

قرار دل ز فراقت دگر قرار ندارد - مناجات امام زمان علیه السلام

این زن که از برابر طوفان گذشته بود - روضه ورود به کربلا

ای قافله سالار شهیدان خدایی ، از کرببلا می شنوم بوی جدایی - دم

خواهرت دل نگرونه ، دخترت دل نگرونه ، پشت سر قافله ی تو مادرت دل نگرونه - زمینه

می زند آتش دمادم ، بر دل این دشت ماتم - نوحه

ببار ای بارون ز چشمانم رسیده وقت جدایی - سنگین

منظومه ی شهادت و ایثار زینب است - واحد

 کربلا آغوش جان وا کن که جانان آمده - دودمه

حرمتو بردار بریم مدینه ، الهی زینب داغتو نبینه - شور

صل الله علیک یا اباعبدالله ، بابی انت و امی یا ثارالله - سرود پایانی

داره برام مهمون میاد ، خرابه بوی نون میاد - روضه حضرت رقیه سلام الله علیها

 


 

                                      حاج سید مهدی میرداماد شب اول محرم الحرام 92 رزمندگان قم
 
 
 
 
 
 
<span style="font-family: arial,helvetica,sans

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: خادم3ساله حسین تاريخ: دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
روزشمار فاطمیهتماس با ما
درباره وبلاگ

هیئت منتظران صاحب الزمان(عج) مراسم هفتگی برگزار میکند:جمعه شبها ازساعت20-ادرس:استان البرز-لشگراباد-خ.امام خمینی-خ.صیادشیرازی-منزل کربلای تقی بذرپور-تاسیس 1385

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

ذکر روزهای هفته پخش زنده حرم

© All Rights Reserved to sahebzaman1385.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

ابزار هدایت به بالای صفحه